baggrund

tirsdag den 19. juni 2012

Mystery KAL

Jeg har meldt mig til en knit-a-long lige her
Det har jeg ikke prøvet før,men har set dem rundt omkring i blog-land,så nu må jeg også prøve


Jeg har set nogle af hans sjaler,og de er super fine,og han mener selv dette bliver hans bedste hidtil så nu er jeg jo spændt.
Start er 13 Juli,det passer tidsmæssigt godt med mit malteser sjal,der skulle det gerne være ved at være færdigt

Så er der jo bare lige det med garn ?
Der skal bruges 2 farver,men i forskellig løbelængde,han anbefaler Tvinni og Spinni,men må have tjekket lager først,har ihvertfald masser af supersoft som godt kunne være den ene garn.


Måske disse ?

Eller 


Måske 


Kunne egentlig godt tænke mig at bruge multifarvet Kauni Lace,heldigvis er der tid til at tænke over hvilke farver det skal være,og om der er basis for en tur her til :)

2 kommentarer:

  1. Hej Gitte. Ja, en tur til filt er ikke så dårligt. Det er en lækker forretning, og butterfly ser også interessant ud, hvis det er den som du har tænkt dig at gå i gang med. Det ser også spændende ud med det nye sjal. Spændt på at se hvilke farver du vælger, de er jo fine alle tre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Annelise
      Den er bare så lækker den butik,og super service.Jeg tænkte garn til mystery KAL,men har også sendt blikke i retning af butterfly,den er bare så fin :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...