baggrund

tirsdag den 29. januar 2013

Blogland kan være farligt

ihvertfald er risikoen for at man kommer på " overarbejde" med et stykke strikketøj tilstede


Siden jeg på denne dejlige blog,så hendes strikkede kjole,har den spøgt imellem mit garn og strikkepinde,skal skal ikke ??,men måtte altså prøve.

Jeg har ingen opskrift at gå efter,så aner ikke om det lykkedes

Den er altså ikke skæv,bare en sjusket fotograf.
Jeg vil have mønstret i midten til at fylde mindre,en enkelt grå stribe ,samme grå skal bruges til et smalt bælte,da jeg vil lave en cardigan,da jeg ville smelte i en kjole,jeg strikker i supersoft-som altid-smiler
Jeg har strikket indsnit med venderækker,da jeg gerne ville have lidt talje i den


Der noteres flittigt,ellers ved jeg at jeg aldrig får lavet et stykke magen til,har aldrig prøvet at strikke uden opskrift før,men indtil videre går det ok,men er jo heller ikke færdig endnu :)

Samme blog har også bagt low carb boller,som ser super lækre ud,så dem ville jeg også prøve


Jeg glemte så at købe HUSK ????!!!,så det er noteret til imorgen,så ingen boller til mig idag

15 kommentarer:

  1. Hej Gitte. Hyggeligt at møde dig live i søndags. Utroligt hvad du har gang i og flot bliver det og dejlige farver du har valgt som passer godt sammen.
    Hvordan i alt verden finder du ud af at strikke uden opskrift. Kendte du teknikken i forvejen?
    Og med hensyn til Dorits opskrifter så har jeg prøvet stenalderbrød og det smager himmelsk men er et dyrt brød. Jeg vi nu også prøve de andre brød. God strikkedag til dig.

    SvarSlet
  2. Hej Annelise
    Tak i lige måde,jeg har fundet garn fra,havde næsten alle farver,på nær 2,men der havde jeg nogen næsten magen til.Jeg sigter lidt i str efter en af mine købe cardigans,mønster er vævestrik-ved ikke hvad Olsen/Falkenberg har brugt,men syntes det ligner .Jeg er spændt på at prøve bollerne,det er sikkert kun mig som vil spise dem herhjemme,så gøt det ikke noget det er lidt dyrt,lækkert ser det ud

    SvarSlet
  3. Det forstår jeg godt, den kjole er flot. Jeg synes også din ser rigtig fin ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er så flot,jeg er ihvertfald spændt på om det lykkedes

      Slet
  4. Ja fristelser er der nok af, den omtalte kjole er også rigtig flot, men det er jeg også helt sikker på at denne cardigan også bliver.
    Bollerne kan du godt glæde dig til - de smager super, bagte dem i går

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ihvertfald ikke lige til strik kjoler,men gerne cardigans.Jeg så faktisk godt du havde bagt boller,glæder mig til at prøve dem

      Slet
  5. Glæder mig, at du er kommet på overarbejde ;-) Dit strikkeri ser rigtig godt ud, og ja, man skal huske at notere ned :-) Flotte farver du har valgt!

    ... og dejligt at bollerne kan bruges...

    SvarSlet
    Svar
    1. Der var jo ingen vej udenom,jeg havde jo garnet,så da jeg så din smukke kjole måtte jeg jo i gang med en Olsen/Falkenberg/Gitte model
      Jeg er så spændt på at smage dem,og så skal der vist googles lidt mere på low carb

      Slet
  6. wauw det ser godt ud ...
    det bliver spændende ....
    har også luret på de boller
    knus♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Takkerjeg er altså også spændt på om den bliver god,og bag endelig bollerne,jeg syntes ihvertfald de er super gode

      Slet
  7. Altså gitte du er sej, strikkebuden opskrift det er godt gået fede farver det ser godtbud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Doris,jeg strikker ivrigt videre,indtil videre går det vist meget godt,

      Slet
  8. Altså gitte du er sej, strikkebuden opskrift det er godt gået fede farver det ser godtbud.

    SvarSlet
  9. Stor respekt for du kaster dig ud i kjolen uden opskrift , den ser virkelig fin ud. Glæder mig til at se dit resultat :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det,tænkte hvor galt kan det egentlig gå,måske ender det med et stort tidsfordriv,men så har jeg jo så lært at holde mig til en opskrift for eftertiden-smiler,og har så liiiige valgt garn som kan trævles nemt op igen og igen

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...