baggrund

søndag den 28. februar 2016

Cookies

endte det med at jeg bagte i dag,skulle egentlig kun hente morgenbrød,men vupti havde jeg fået købt ind til at bage cookies - huskede heldigvis morgenbrødet :))



Skulle du også have lyst til cookies kommer opskriften her
Ca 12 styks
100g blødt smør
75g brun farin og
75g rørsukker røres godt sammen
Tilsæt 1æg og rør sammen,derefter røres
125g mel,75g havregryn,1/2tsk bagepulver,samt et nip salt i
Jeg tilsatte 100g hakket hvid chokolade med lemon,købt i Brugsen ,fra änglemark ,50g hakkede hasselnøddekerner,50g hakkede mandler ,samt 1spsk frysetørrede hindbær
Sættes på bageplade med god afstand , ca 1 stor spsk dej til hver,jeg trykkede mine lidt flade
Bages ved 175' varmluft i ca 10 min
Velbekomme :))

6 kommentarer:

  1. Hæ hæ ja ting kan udvikle sig. Godt du huskede det du gik efter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja uha,gad vide hvad jeg havde fået med hjem i anden omgang efter morgenbrød :))

      Slet
  2. De skal afprøves :-) nu har jeg haft dit billede på nethinden siden jeg så det i går på instagram ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De blev altså også ret gode,resterne blev sendt med ungerne hjem :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...